همانطور که قیمت گاز در سراسر جهان افزایش دهد تا علاقه به دوچرخه های برقی و سایر وسایل نقلیه نور الکتریک (LEVs). این LEVs هستند مناسب برای کسانی که خسته از نشستن و یا در ترافیک شلوغ بودن به حمل و نقل عمومی cramped. اما مانند هر خرید بزرگ ، آن را به ارزش کار درست است. در اینجا سه چیز باید در ذهن قبل از ساخت خریداری خود نگه دارید..

دوچرخه و یا موتور کیت؟

یکی از اولین سوال شما رو زمانی که ارتقاء به دوچرخه های برقی این است که آیا برای خرید دوچرخه جداگانه و یا ارتقاء فعلی شما 1. به منظور ارتقاء دوچرخه فعلی شما ، شما می توانید کیت موتور طراحی شده برای این منظور خریداری کنید. این ممکن است تهدید آمیز به نظر می رسد — اما اجازه ندهید که باشد. همه بهترین موتور دوچرخه های برقی کیت با آسان به دستورالعمل نصب آمده است. نصب و راه اندازی سریع ، بیش از حد. شما می توانید کیت شما دریافت می شود و سوار دوچرخه های جدید خود را در همان روز. برای کسانی که ترجیح می دهم به دست کردن ، گزینه های زیادی وجود دارد برای خرید آماده به دوچرخه بروید. هر دوی این گزینه ها درست مثل دوچرخه عادی به جز با کمک عملکرد باتری اضافی. شما نمایش داده نمی شود گرفتن سرعت یکسان و قدرت شما را از موتور می.

قانون امور خارجه بدانید شما

اگر شما قصد خرید دوچرخه های برقی برای استفاده در ایالات متحده ، شما باید آگاه باشید از قوانین ایالتی خود را بزنید. اکثر ایالت ها با اسلحه سرقت کردن سیاست های ملی است که دوچرخه های برقی باید زیر 20 مایل کار و حد 750 وات. با این حال ، شرکت های که تولید این دوچرخه ها کنترل شده نیست. این بدین معناست که می تواند دوچرخه یا موتور بسته است که می تواند غیر قانونی تولید کند. همچنین ، بیشتر ایالت ها کار با آنها نیاز نیست که شما ایجاد بیمه خاص برای دوچرخه برقی خود را دریافت کنید. اما شما می خواهید اینترنت را برای هر گونه تغییر در سیاست که ممکن است رخ می دهند به بررسی کنید. از آنجا که دوچرخه برقی نسبتا جدید است ، قوانین و مقررات در اطراف آنها می تواند تغییر بسیار سریع.

انتخاب باتری

هنگامی که خرید دوچرخه الکتریکی یا موتور کیت ، شما در سراسر گزینه های مختلف برای باتری آمده است. بیشتر از هر چیزی ، انتخاب باتری بستگی دارد که شما چگونه خواهد بود با استفاده از دوچرخه کنید. سواری در مناطق پر از تپه و یا اضافه کردن وزن اضافی کشیدن تریلر خواهد باتری سریع تخلیه. بهترین انتخاب شما خواهد بود یون لیتیم (یون لیتیوم) باتری آن پیشی انواع باتری های دیگر در تعداد چرخه شارژ از طریق آن می توانید بروید. اساسا این بدان معنی است که شما می توانید به دیگر بدون نیاز به خرید یک باتری جدید است. همچنین ، درست مثل همه باتری های دیگر ، این باتری ها در ولتاژهای مختلف هستند. گرچه ولتاژهای بالاتر به شما پول بیشتری را هزینه ، آنها طولانی تر خواهد شد و آخرین اجرای بهتر است

خرید دوچرخه های برقی برای اولین بار تجربه می تواند گیج کننده است. با این حال ، تصمیم گیری که آیا میخواهید دوچرخه های جدید و یا کیت موتور ، دانستن قوانین محلی خود ، و انتخاب بهترین باتری برای نیازهای شما کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیم به خرید ممکن است شما را

کاوش گزینه های بیشتری برای الکتریک کیت دوچرخه و دوچرخه الکتریکی باتری

منبع: www.techtext.ne