در مورد افزایش یادگیری با دوچرخه سواری باید بگم شاید این به من که یه دوچرخه سوار هستم باعث افزایش یادگیری میشود چون عاشق چرخ سواریسم و وقتی ضربانم رو بالا میبره شارژ میشم و ممکنه برای دیگران این موضوع برابری نکنه.
پس از دوستان میخوام که اگر کسی هست که میتونه با چرخ به کلاس بره یادگیریشو در اون روز با یادگیریش با روزی که با یه وسیله نقلیه سوختی رفته مقایسه کنه و جوابی برای من بزاره ممنون میشم.
موضوع بعد هم اینکه ما واقعآ باید به چرخ سواری رو بیاریم.کشور ما همچنان به طور طبیعی کویری و گرم هست و ما با فرهنگ استفاده اشتباه از از وسایل نقلیه باعث شدیم که دما بالا تر هم برود.
این موضوعات رو از این زاویه نباید نگاه کنید که خب طرف خودش چرخ سواره داره تبلیغ میکنه باید از این زاویه نگاه کنید که طرف از بین چند ورزش چرخ سواری رو انتخاب کرده.
از دیگر ویژگی های دوچرخه نسبت به سایر ورزش ها این است که طبق اصول جدید در نحوه ی رکاب زدن باعث شده که:

1-ضربان بالا باشد ولی فشار نسبت به ضربان پایین
این ویزگی مانع از فشار بر روی قلب و بزرگ شدن قلب و نزدیک شدن سکته های قلبی برای فرد میشود.

2-چون در این روش سرعت پا نسبت به فشار پا بالا است پس مانع از ساییدگی زانو و باعث افزایش قدرت در زانوها میشود.
در این روش باید هر پا حداقل با دور 80 در دقیقه بچرخد که سرعت و فشار در این دور پا با تغیرات دنده رابطه مستقیم دارد.برای رحتتر شمردن دور پا چرخش پارا در 6 ثانیه حساب میکنند.

3-قلب دوم انسان که پاشنه پا است تحت هیچ فشار و ضربه ای نیست.

4-چون قلب تحت فشار نیست میتواند مدت طولانی با ضربان بالا کار کند و این ضربان بالا باعث چرخش خون بیشتر در بدن،در نتیجه غذا سازی بیشتر و دفع مواد زائد بیشتر میشود که این موضوع برای افرادی که دچار زیادی وزن و برای افرادی که از مشکلات چربی،قند و….. رنج میبرند بسیار مناسب است.(البته برای لاغری باید حتمآ حتمآ یه برنامه از یه مربی وارد بگیرند.
و در دوچرخه سواری اگر فرم نشستن درست باشد استیل فرد در مدتی بدون هیچگونه فشاری زیبا میشود.

منبع :

/www.generaleshop.com