معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: خط ویژه اتوبوسرانی و مسیر ویژه دوچرخه سواری در خیابان پیروزی احداث می شود .

تشکری هاشمی پس از این بازدید درجلسه شورای ترافیک منطقه 13 درخصوص طرح های دردست اجرا در خیابان پیروزی گفت : پس از پایان تعریض خیابان پیروزی ساماندهی و طراحی خیابان پیروزی انجام خواهد شد که احداث مسیر ایمن ویژه دوچرخه سواری در لاین کندرو این خیابان و همچنین خط ویژه اتوبوسرانی و دسترسی های محلی ای پیاده راه سازی مدنظر قرار خواهد گرفت .

وی گفت : همچنین با توجه به حجم تردد در این مسیر و نیاز مبرم خیابان پیروزی به پارکینگ بحث احداث پارکینگ مکانیزه نیز مورد توافق قرار گرفت.

وی افزود : مقرر شد خط ویژه خیابان سی متری نیروی هوایی حد فاصل خیابان نهاوندی تا امامت طراحی و به صورت فرار از سقف ( مسیر بدون تقاطع و چراغ قرمز ) به اجرا درآید.

وی همچنین دررابطه با پایانه شهید یاسینی گفت: دربازدیدی که به همراه شهردار منطقه و هیأت همراه صورت گرفت ، قرار شد درضلع جنوب شرقی تقاطع تهرانپارس و ابتدای بزرگراه شهید یاسینی پایانه جدیدی برای شهرک های حومه ای رودهن ، بومهن و پردیس احداث شود و به منظور تسریع در عبور و مرور شهروندان و مسافران پل عابر پیاده موجود نیز مکانیزه و نسبت به زیباسازی فضاهای موجود اقدام شود.

وی گفت: این پروژه با سرمایه گذاری شهرداری منطقه 13 و به صورت مشترک با معاونت حمل ونقل وترافیک به اجرا درخواهد آمد.

وی گفت : با احداث این پایانه ضمن دسترسی آسان به مسیرهای خروجی شرق تهران ایمنی رانندگان و مسافران نیز تضمین خواهد شد.

وی افزود: دراین مسیر حدود 400 راننده مشغول ارائه خدمات به مسافران هستند که با احداث پایانه فوق الذکر مشکلات ترددی دراین مسیر برطرف خواهد شد.

 

منبع : خبر گزاري برنا