بدون شک هر شخصی به دنبال خرید بهترین دوچرخه برای استفاده از آن است. دوچرخه‌های بسیار متنوعی توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. از بهترین برندهای دوچرخه شهری نیز می توان به برند المپیا و ویوا اشاره کرد.

امروزه به دلیل افزایش آلودگی هوا و به وجود آمدن آلاینده‌ها، توصیه می‌شود از وسایل نقلیه‌ای مانند ماشین، موتورسیکلت و غیره استفاده نکرده و به‌جای آن‌ها از دوچرخه استفاده شود.

در میان برندهای فراوان در جهان، برخی از برندها به دلیل کیفیت بالای محصولاتشان به‌عنوان بهترین برند دوچرخه شناخته‌شده‌اند. در این مطلب دوچرخه المپیا، دوچرخه ویوا، دوچرخه جاینت و دوچرخه کنوندل بررسی خواهد شد. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله با ویژگی‌های بهترین مارک دوچرخه تاشو و شهری آشنا شوید.

دوچرخه المپیا

دوچرخه المپیا یکی از بهترین برندهای موجود در بازار بوده و طرفداران بسیار زیادی در کشورمان دارد. دوچرخه‌های ساخت برند المپیا بسیار باکیفیت می‌باشد و طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف دوچرخه مانند دوچرخه سایز ۲۷.۵، دوچرخه سایز ۲۹ و دوچرخه سایز ۲۰ برای کودکان و دوچرخه سایز ۲۴ و سایز ۲۶ برای بزرگسالان را تولید می‌کند.

از بهترین محصولات برند المپیا می‌توان به دوچرخه سایز ۲۶ و دوچرخه سایز ۱۲ اشاره کرد که در بازار کشورمان نیز محبوبیت زیادی دارند. کیفیت دوچرخه‌های این برند به‌قدری بالا می‌باشد که توانسته است توجه مصرف‌کنندگان زیادی را به خود جلب کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند می‌توان به کیفیت بالا، قیمت ارزان و مشتری‌پسند بودن دوچرخه‌ها اشاره کرد. المپیا به دلیل داشتن ویژگی‌های گفته‌شده در مقایسه با رقبای دیگر مقدار فروش بسیار زیادی دارد.

دوچرخه ویوا

این روزها دوچرخه‌های ویوا ازجمله بهترین وسایل نقلیه درون‌شهری به‌حساب می‌آیند. با استفاده از دوچرخه‌های مختلف این برند علاوه بر اینکه سلامت بدن خود را حفظ می‌کنید، در حفظ محیط‌زیست نیز بسیار مؤثر واقع می‌شوید. برند ویوا یکی از معتبرترین محصولات چینی می‌باشد که از سال ۱۹۹۲ تاکنون درحال فعالیت است. این برند نیز همانند سایر برندها در ابتدای تأسیس خود، دوچرخه‌های حرفه‌ای و باکیفیتی را تولید نمی‌کرد؛ اما باگذشت زمان با تولید دوچرخه‌های حرفه‌ای و بدون نقص، مشتریان زیادی را جذب خود نمود. محصولات این برند به دلیل داشتن قیمت پایین و استانداردهای مناسب، بسیار محبوب می‌باشد.

دوچرخه جاینت

برند جاینت یکی از برندهای معتبر کشور تایوان است که دوچرخه‌های باکیفیتی تولید و به سرتاسر دنیا عرضه می‌کند. این برند در سال ۱۹۷۲ تأسیس‌شده و باگذشت زمان به برندی مشهور و معتبر تبدیل شده است. تنه دوچرخه‌های برند جاینت از آلومینیوم می‌باشد که این ویژگی سبب سریع حرکت کردن دوچرخه می‌شود. همچنین جنس فریم برخی از دوچرخه‌های برند جاینت از فیبر کرین می‌باشد که این نوع دوچرخه‌ها طرفداران زیادی دارند.

با دوچرخه‌های مختلف برند جاینت می‌توانید مسیرهای مختلف درون‌شهری و حتی برون‌شهری را طی کرده و لذت لازم را از دوچرخه‌سواری ببرید.

دوچرخه ولوپرو

برند ولوپرو با هدف استفاده دوچرخه در کار های روزمره با طراحی نوین برای هموطنان ایرانی در سبک و مدل های متنوع برای آقایان و بانوان طراحی شده است. اکنون ولوپرو به عنوان عضو جدیدی از خانواده  دوچرخه اورلرد و از طریق گروه شکاری وارد بازار ایران شده است.  دوچرخه های VELOPRO  با رعایت استانداردهای صنعت دوچرخه سایزی جهان محصولات متنوعی را عرضه کرده است. ماموریت برند ولوپرو ارائه ی محصولات با کیفیت و اقتصادی برای هموطن های ایرانی است.

دوچرخه کنوندل

برند کنوندل در سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا شروع به فعالیت کرد. این برند با تولید فریم‌های آلومینیومی بزرگ و طراحی زیبا و جالب دوچرخه، خود را از سایر برندها متمایز کرده است. شرکت‌های مختلف تولیدکننده دوچرخه در سال ۱۹۸۰ در حال ساخت دوچرخه‌هایی از جنس فریم فولادی بودند که برند کنوندل دست به تولید دوچرخه‌هایی از جنس فریم سبک آلومینیومی زد و به شهرت جهانی دست‌یافت.

یکی از محبوب‌ترین و بهترین مدل دوچرخه کنوندل، دوچرخه Habit می‌باشد. دوچرخه‌های برند کنوندل در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکی از بهترین برندهای موجود در بازار داخلی نیز محسوب می‌شود.

دوچرخه راپیدو

دوچرخه راپیدو یک برند محبوب در ایران است که دارای محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه متنوعی می باشد. این برند که از سال 2016 وارد بازار ایران شده است. تولید دوچرخه های راپیدو به سفارش ایران  در کشور چین در کارخانه های بزرگ و مطرح با تکنولوژی روز دنیا انجام می شود. این برند برای تمامی گروه های سنی و در تمامی سایز ها دوچرخه طراحی و تولید نموده است. تمام قطعات این دوچرخه از برند با کیفیت و شناخته شده شیمانو است.

بهترین مارک دوچرخه تاشو

جابجایی دوچرخه در دنیای ماشینی امروز بسیار حائز اهمیت است. بیشتر افراد دوچرخه را با خود به اتوبوس یا مترو می‌برند تا در نقاط مناسب شهر به دوچرخه‌سواری مشغول شوند. با افزایش تولید دوچرخه‌های تاشو، استفاده از دوچرخه نیز افزایش یافته است و دوچرخه‌سواران زیادی گرد هم آمدند تا با این ورزش، مناظر مختلف شهر را ببینند و لذت ببرند.

این دوچرخه‌ها از نظر کیفیت و استحکام نظیر دوچرخه‌های شهری هستند. زیبایی ظاهری آن‌ها بیش از همه‌چیز افراد را به خود جذب می‌کند. بدون شک این قابلیت که دوچرخه به‌طور کامل جمع‌وجور می‌شود و داخل یک کیف جای می‌گیرد، بسیار جالب است.

برخی افراد در مسافرت نیز از این دوچرخه‌ها استفاده می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی این دوچرخه‌ها وزن کم آن‌ها است که طراحان این دوچرخه‌ها حمل آن‌ها را نیز در نظر گرفته‌اند و از موادی برای ساخت آن استفاده کرده‌اند که وزن کمتری داشته باشند.

برخی از افراد از این دوچرخه‌ها به دلیل کمبود جا در منزل، استفاده می‌کنند. این افراد پس از گشت‌وگذار در شهر، موقع رسیدن به منزل دوچرخه خود را تا می‌کنند و در یک‌گوشه از منزل قرار می‌دهند. با این دوچرخه‌ها مشکل فضا دیگر بهانه‌ای برای خرید دوچرخه نخواهد بود. برندهای مختلفی در تولید این دوچرخه‌ها فعالیت دارند. از جمله برندهایی که دوچرخه‌هایی با کیفیت عالی به بازار عرضه می‌کنند، می توان به برند المپیا، ویوا، جاینت و کنوندل اشاره کرد. این برندها در کل جهان نام‌آوازه هستند و طرفداران زیادی دارند.

بهترین دوچرخه شهری

بدون شک هر شخصی به دنبال خرید بهترین دوچرخه برای استفاده از آن است. دوچرخه‌های بسیار متنوعی توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. از بهترین برندهای دوچرخه شهری نیز می توان به برند المپیا و ویوا اشاره کرد. این برندها در تمام مناطق دنیا مشهور هستند و اکثر افراد نام این برندها را شنیده‌اند و با محصولات آن‌ها آشنایی دارند. از دیگر برندهایی که محصولات بسیار باکیفیتی به بازار عرضه می‌کنند و طرفداران بسیاری دارند، می توان برند جاینت و کنوندل را نام برد.

 دوچرخه سواران حرفه‌ای با این برندها آشنایی کاملی دارند و می‌دانند که این برندها یکه‌تاز صنعت دوچرخه هستند. با تبلیغات گسترده دوچرخه‎‌های شهری این برندها نیز جایگاه مناسبی پیدا کرده‌اند و در حال حاضر مشتریان زیادی به خود جذب کرده اند. اگر شما نیز قصد خرید یک دوچرخه مناسب برای خود و یا فرزندتان دارید، بهتر است  محصولات برندهای ویوا، المپیا، جاینت و کنوندل را نیز تحت نظر داشته باشید و از دوچرخه‌های این برندها تهیه نمایید.

جمع‌بندی

دوچرخه‌های زیادی در جهان توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های مختلفی دارند. برخی از برندها به دلیل کیفیت بالای قطعات و قیمت مناسب به‌عنوان بهترین برند دوچرخه شناخته می‌شوند. دوچرخه المپیا، دوچرخه ویوا، دوچرخه جاینت و دوچرخه کنوندل از بهترین برندهای دوچرخه در ایران هستند که طرفداران زیادی به خود جذب کرده‌اند. برخی افراد به دلیل جمع‌وجور بودن از دوچرخه‌های تاشو استفاده می‌کنند. دوچرخه‌های تاشو نیز توسط برندهای مختلفی تولید می شوند که از جمله بهترین برندها می‌توان به ویوا، المپیا، جاینت و کنوندل اشاره کرد.