خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود از برگزاری همایش پیاده‌روی بانوان در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش پیاده‌روی بانوان در میاندرود

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان با تلاش هیئت ورزش‌های همگانی در آینده‌ای نزدیک در میاندرود خبر داد.
محمد آهنگری به برگزاری سه دوره همایش پیاده‌روی در میاندرود و استقبال چند هزار نفری مردم و خانواده‌ها در سال گذشته در اسلام آباد اشاره کرد و افزود: اجرای این برنامه‌های ورزشی اجتماعی در پیشبرد اهداف سلامت جامعه بسیار مهم است.
وی هدف از برگزاری این همایش را بالابردن فرهنگ عمومی در زمینه ورزش و آگاه‌سازی خانواده‌ها و بانوان نسبت به خطرات زندگی کم‌تحرک اعلام کرد.
این مسئول نقش طرح‌های ورزش همگانی را در سطح جامعه بسیار پررنگ دانست و ادامه داد: نباید به دلیل برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف از این بخش غافل شویم و ضروری‌ است با بالا بردن سلامتی در جامعه به ایجاد جامعه‌ای با نشاط و سالم فکر کنیم.
آهنگری با اشاره به هزینه بالای درمان در کشور برای بهبود بیماری‌های ناشی از کم‌تحرکی و چاقی ادامه داد: باید مردم را به زندگی سالم و پر تحرک عادت دهیم تا با زندگی سالم از زندگی لذت ببرند.
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود در مورد زمان برگزاری این همایش اذعان داشت: با برنامه‌ریزی ایجاد شده این همایش بعد از روزهای عزاداری سیدالشهدا(ع) و با توجه به شرایط هوایی برگزار می‌شود.