اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در مواد نیمه استقامت برای درخشش و حضور موفق در رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی مالزی، از پنج شنبه دهم آذرماه در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در مواد نیمه استقامت ، به منظور حضور موفق در رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی مالزی، از پنج شبه دهم آذرماه در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی با حضور 10 رکابزن برگزار می شود.

(حامد جنت از استان اصفهان، حمید بیک خورمیزی از استان یزد، بهنام آرین از استان همدان، علی ریاحی از استان اصفهان، محمد صادق مظفری از استان کرمان، حسین علیزاده از استان آذربایجان شرقی، علیرضا حقی و مهدی علمایی از استان البرز، آروین معظمی گودرزی از استان لرستان و محمد رجبلو از استان تهران) نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی در مواد پیست از تاریخ 25 الی 28 آذرماه در پیست “چراس” شهر کوالالامپور کشور مالزی در دو بخش بانوان و آقایان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

در این دوره از رقابتها،دوچرخه سواران رده سنی بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان در این دوره از رقابتهای کاپ آسیایی در مواد ( اسپرینت، تعقیبی انفرادی، تعقیبی تیمی، یک کیلومتر، 500 متر، کایرین، تیم اسپرینت و اومنیوم) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در رده سنی جوانان و در دو بخش پسران و دختران، تیم های شرکت کننده در مواد ( اسپرینت، تعقیبی انفرادی، یک کیلومتر، 500 متر، کایرین و دورامتیازی) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.