کلاه ایمنی هوشمند می تواند میزان رطوبت، میزان سوزاندن کالری در طی مسیر، سرعت و بسیاری اطلاعات دیگر از جمله مواردی مانند اب و هوا را به تلفن همراه تان بفرسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  دوچرخه سواران در هر شرایطی ملزم به استفاده از کلاه ایمنی هستند اما هر کلاه ایمنی خصوصیت های خود را دارد. سبکی وزن، قدرت، میزان ایمنی همه از نکاتی هستند که یک کلاه را بهتر می کنند.

یک شرکت فناوری به تازگی توانسته است اولین کلاه ایمنی را طراحی کند که می تواند به صورت همزمان اطلاهات بسیار زیادی را به تلفن همرهاه ارسال کند. این کلاه بدون داشتن وسیله خاصی خودش می تواند ضربان قلب را تشخیص دهد.

کلاه ایمنی هوشمند می تواند میزان رطوبت، میزان سوزاندن کالری در طی مسیر، سرعت و بسیاری اطلاعات دیگر از جمله مواردی مانند اب و هوا را به تلفن همراه تان بفرسد. این در حالی است که کلاه وزن بسیار کم در نزدیکی100 گرم دارد.

این کلاه برای دوچرخه سواران حرفه ای وسیله ای ضروروی به نظر می رسد اما افرادی که از دوچرخه برای رفت و آمدهای کوچک استفاده می کنند تنها برای نگاه کردن به وضعیت سلامتی شان می توانند این کلاه را خریداری کنند.  

از دیگر امکانات این کلاه می توانیم به بلوتوث نسخه 4، ارتباط وایرلس، باتری های شارژی با ماندگاری 15 ساعت همچنین وزن بسیار کم نزدیک به 200 گرم دارد. شما همچنین می توانید به ایمنی آن حتی در تصادف با اتوبوس نیز ایمان داشته باشید.

منبع: مشرق نیوز