معاون حمل و نقل و ترافیك منطقه ۷ اصفهان اعلام كرد: به منظور ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و كاهش حجم ترافیك دو ایستگاه دوچرخه در منطقه ۷ احداث شد.
علی پروهان با بیان مطلب فوق گفت: دو ایستگاه دوچرخه در میدان آل محمد و ترمینال بابلدشت احداث گردید و با تجهیز آن به زودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی افزود: استفاده از دوچرخه برای سفرهای شهری علاوه بر کاهش حجم ترافیک، اثرات سودمند دیگری نیز نظیر کاهش آلاینده‌های موجود در هوا، کاهش مصرف سوخت و ایجاد جامعه ای با نشاط و سالم را به دنبال دارد.
معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری منطقه ۷ اصفهان با اشاره به دیگر اقدامات ترافیكی در این منطقه تصریح كرد: پارك سوار میدان قدس و انتهای خیابان ساكت اصفهانی در راستای سهولت تردد و كاهش خطرات احتمالی اصلاح گردید.
پروهان ادامه داد: به منظور کاهش مصرف انرژی برق و کاهش آلودگی هوا نیز تقاطع های سطح منطقه به چراغهای LED مجهز شدند.
وی با اشاره به هوشمند سازی تقاطع های سطح منطقه خاطرنشان كرد: نصب دوربین نظارت تصویری در تقاطع شاه مرادی و تابلوی راهنمای مسیر در تقاطع های سطح منطقه از دیگر اقدامات ترافیكی انجام شده در سال جاری است.
وی اضافه كرد: اصلاح هندسی خروجی خیابان اشراق جنوبی، دوربرگردان خیابان گلستان و دوربرگردان پل چمران تا پایان سال جاری انجام می شود.

 

منبع: تین نیوز