تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز در مسابقات بين المللي برونئي مقام اول را در بخش تيمي به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، رامين ملكي دوچرخه سوار كشورمان نيز در رده انفرادي مقام دوم اين مسابقات را براي خود ثبت كرد.

در مراسمي با حضور وليعهد برونئي دارالسلام جوايز تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز به عنوان قهرمان مسابقات و رامين ملكي مقام دوم در رده انفرادي اهداء شد.

اعضاي تيم دوچرخه سواري كشورمان همچنين در ميهماني سفير جمهوري اسلامي ايران در برونئي به افتخار اين تيم شركت كردند.
تور بين المللي دوچرخه سواري برونئي از روز 16 تا 20 شهريور با شركت 14 تيم از 12 كشور در بندر سري بگاوان پايتخت برونئي برگزار شد.

تيم پتروشيمي تبريز از ايران، تيم ملي مالزي، تيم ملي ازبكستان، تيم باشگاهي مالزي، تيم ملي برونئي، تيم باشگاهي برونئي، تيم ملي هلند، تيم ملي فيليپين، تيم باشگاهي فيليپني آمريكن، تيم ملي ويتنام، تيم ملي استراليا، تيم ملي سنگاپور و تيم ملي اندونزي در اين مسابقات حضور داشتند.




مرحله اول مسابقات از بندرسري بگاوان شروع و در شهر كوالابلايت با مسافت 6/149 كيلومتر به پايان رسيد. در اين مرحله تيم پتروشيمي تبريز مقام اول و حسين جهانبانيان مقام دوم انفرادي را به خود اختصاص دادند.

مرحله دوم مسابقات از شهر كوالابلايت به سمت شهر توتونگ به مسافت 7/142 كيلومتر برگزار شد. در اين مرحله تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز از جمهوري اسلامي ايران در مجموع دو مرحله در مسابقه گروهي مقام اول را كسب كرد و رامين ملكي از تيم پتروشيمي تبريز مقام دوم در انفرادي را به خود اختصاص داد.

در مرحله سوم كه در شهر توتونگ برگزار شد، دوچرخه سواران ايراني پس از طي مسافت 86 كيلومتري در مجموع زماني در مرحله تيمي مقام اول را كسب كرد و رامين ملكي از ايران مقام سومي انفرادي را به خود اختصاص داد.

مرحله چهارم از شهر توتونگ آغاز و به پايتخت اين كشور ( بندرسري بگاوان ) كه نقطه آغاز مسابقات بود با مسافت 7/104 كيلومتر به پايان رسيد. تيم پتروشيمي تبريز در مجموع تيمي مقام اول و رامين ملكي مقام چهارم انفرادي را در اين مرحله به خود اختصاص دادند.

در مرحله نهائي و پنجم مسابقات نيز دوچرخه سواران ايراني در بخش انفرادي و هم در تيمي مقام اول را به خود اختصاص دادند.



منبع: http://www.cfi.ir