ایسکانیوز: تیم دوچرخه‌سواری دوره متوسطه پسران استان اصفهان قهرمان اولین دوره بازی‌‌های المپیک دانش‌آموزی کشور شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران “ایسکانیوز” به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این رقابت‌ها که در ماده‌های مختلف در زنجان برگزار شد در ماده (دور امتیازی) علی طالبیان از آذربایجان شرقی با کسب 10 امتیاز در سکوی نخست ایستاد. بهرام زینالی از زنجان با 9 امتیاز دوم شد و محمدرضا آرمین از اصفهان با 8 امتیاز رتبه سوم را کسب کرد. در ماده (تایم تریل انفرادی) سید محمدمهدی سید رضایی از استان یزد با کسب 10 امتیاز به مقام نخست دست یافت، محمدرضا ایمانی از آذربایجان شرقی با کسب 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و محمد شنی از اصفهان با 8 امتیاز سوم شد.
بر اساس این گزارش، در ماده 4000 متر تیمی، اصفهان با رکورد 92/23/5 دقیقه و کسب 15 امتیاز در سکوی نخست ایستاد. زنجان با رکورد 74/27/5 دقیقه و کسب 5/13 امتیاز دوم شد و مقام سومی این ماده به استان خراسان رضوی با رکورد 80/27/5 دقیقه رسید.
این گزارش می‌افزاید: براساس نتایج نهایی تیمی این مسابقات اصفهان با 99 امتیاز در صدر جدول پایانی قرار گرفت.

**همزمان با برگزاری اولین دوره بازی‌های المپیک دانش‌آموزی: اصفهان، قهرمان مسابقات پینگ پنگ دانش‌آموزان کشور شد

هم زمان با برگزاری اولین دوره بازی‌های المپیک دانش‌آموزی، تیم پینگ پنگ دختران دوره متوسطه استان اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت.
به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این رقابت‌ها که با شرکت 18 تیم از سراسر کشور در استان همدان برگزار شد، تیم خوزستان دوم شد و فارس و قزوین به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
براساس این گزارش؛ در رقابت‌های انفرادی پینگ پنگ متوسطه دختران پایه اول دبیرستان، فاطمه حسن‌زاده خزایی از سیستان و بلوچستان مدال طلا را تصاحب کرد و مدال نقره به عطیه لک از تهران رسید. هم‌چنین مدال برنز به شیوا بیات از همدان و نوشین میرعلایی از اصفهان به صورت مشترک رسید.
این گزارش حاکیست در پایه دوم و سوم دبیرستان، پریسا بقال‌پور از قزوین قهرمان و هانیه رنجبران از فارس نایب قهرمان شد. هم‌چنین نیلوفر میرمهدی از تهران به همراه آرزو کاظمی از فارس مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

**همزمان با برگزاری اولین دوره بازی‌های المپیک دانش‌آموزی: تیم‌های تهران و شهرستان‌های استان تهران قهرمان مسابقات ژیمناستیک شدند

اولین دوره بازی‌های المپیک دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در رده سنی زیر 10 سال، با قهرمانی تهران و شهرستان‌های استان تهران در رشته‌ی ژیمناستیک به پایان رسید.
به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رقابت‌های ژیمناستیک دوره ابتدایی زیر 10 سال دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که با حضور 17 تیم در شهر اراک برگزار شد، بعد از 5 روز رقابت فشرده در پایه‌های اول، دوم و سوم دوره ابتدایی نتایج زیر به دست آمد:
در وسیله پارالل، ریحانه خلیلیان از تهران مدال طلا، ریحانه سادات نکونظر مدال نقره و کیانا مجدد مدال برنز این دوره از بازی‌ها را کسب کردند. هم‌چنین در پرش خرک، کیانا مجد از شهرستان‌های تهران، هستی ذوالفقاری از تهران و سحر حاجی‌پور از شهرستان‌های تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.
این گزارش می‌افزاید: در مدال‌های وسیله موازنه نیز که فقط بین تهرانی‌ها توزیع شد، هستی ذوالفقاری از تهران، سحر حاجی‌پور از شهرستان‌های تهران و ملیکا تلخایی از تهران مدال‌های طلا تا برنز را نصیب خود کردند. نتایج رقابت‌های المپیک دانش‌آموزی در ماده زمینی هم حاکیست، کیانا مجدد از شهرستان‌های تهران و هستی ذوالفقاری از تهران به صورت مشترک اول شدند و ریحانه سادات نکو نظر از تهران مدال برنز را بر گردن آویخت.
براساس این گزارش، قهرمان قهرمانان این 4 وسیله در این دوره به ترتیب؛ ریحانه سادات نکو نظر از تهران، کیانا مجد از شهرستان‌های تهران و هستی ذوالفقاری از تهران بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.