تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان توانست در دو روز نخست مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی مالزی پنج مدال رنگارنگ را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی در مواد پیست از تاریخ 25 الی 28 آذرماه در پیست “چراس” شهر کوالالامپور کشور مالزی در حال برگزاری است.

تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان در دو روز نخست مسابقات توانست پنج مدال رنگارنگ را در مواد مختلف کسب کند.

در بخش بانوان:

در ماده 500 متر جوانان: ریحانه طالبی نماینده تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشورمان توانست با درخشش و عملکردی قابل قبول، اولین مدال طلای تاریخ دوچرخه سواری بانوان ایران را در سطح قاره کهن به دست آورد.

در ماده 500 متر بزرگسالان: آتوسا عباسی با زمان 38 ثانیه و 2 صدم ثانیه توانست با کسب مدال برنز،اولین مدال دوچرخه سواری ایران را در سطح قاره کهن در این ماده کسب کند.

در ماده 3 کیلومتر تعقیبی تیمی : تیم ملی بانوان کشورمان با ترکیب عادله نوری، رقیه شریفی و نیکناز فاضلی نیز با کسب مدال دومین برنز این رقابتها، اولین گردن آویز بانوان رکابزنان ایران را در این ماده در سطح قاره آسیا کسب کند.

در ماده 200 متر بانوان و در رده سنی بزرگسالان : آتوسا عباسی و زهرا صادق زاده رکابزنان ملی پوش کشورمان به ترتیب مقام های پنجم و نهم را از آن خود کردند.

در ماده 200 متر بانوان و در رده سنی جوانان : ریحانه طالبی در مرحله فینال به رقابت خواهد پرداخت.

در بخش آقایان:

در ماده یک کیلومتر بزرگسالان: محمود پراش عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان توانست با درخشش و عملکردی قابل قبول دومین مدال طلای کاروان دوچرخه سواری ایران را در ماده یک کیلومتر بزرگسالان کسب کند.

در ماده چهار کیلومتر تعقیبی تیمی: تیم ملی کشورمان باترکیب (حمید بیک خورمیزی، بهنام آرین، حامد جنت و علی ریاحی) توانست با کسب مدال نقره، جمع مدال های کاروان ایران را به عدد پنج برساند.

در ماده 3 کیلومتر تعقیبی انفرادی جوانان: داریوش اسماعیل زاده مقام چهارم را کسب کرد.

در ماده 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی بزرگسالان : حامد جنت مقام چهارم را از آن خود کرد.

درماده 200 متر بزرگسالان: محمود پراش و علی علی عسگری رکابزنان ملی پوش کشورمان در مرحله فینال برای کسب مقام های اول و دوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.