نفرات اصلی تیم بانوان کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی کلمبیا مشخص شدند.

“هدی احمد بیگی” افزود: در روزهای گذشته از نفرات تیم اسکیت بانوان ایران تست های لازم به عمل آمد که در پایان نیلوفر مردانی، شادی مجیدی و نهال مقدم رحمانی در رده سنی نوجوانان و ماهرخ پدری در رده سنی بزرگسالان جواز حضور در رقابت های جهانی کلمبیا را کسب کردند.

وی ادامه داد: برای انتخاب این نفرات سعی کردیم از بهترین ها و آماده ترین ورزشكارن اسکیت ایران استفاده کنیم که بر همین اساس 17 اسکیت باز را به تست های دوم تیم ملی دعوت کردیم و در نهایت نفراتی که اعلام شد برای حضور در کلمبیا معرفي شدند.

مربی تیم اسكيت بانوان ایران خاطر نشان کرد:‌ شرایط نفرات تيم خوب است اما براي موفقيت در چنين رقابتي باید بیشتر کار کنیم، البته برخی از نفرات زمان های خوبی را کسب کرده اند به عنوان مثال در ماده 500 متر رکوردها نسبت به گذشته بهتر شده و از زمان 47:900 به 47:742 ثانیه رسیده ایم.

احمد بیگي  گفت: اردوی های تیم ملی تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و پس از آن برای ادامه فعالیت های تیم باید برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد تا روند رو به رشد تیم ادامه يابد.

وی تاکید کرد:اسکیت بازان نوجوان در طول روز یک جلسه تمرین دارند اما ورزشکار بزرگسال کشورمان 2 نوبت تمرین را در برنامه کاری خود دارد و با چنين شيوه اي اميدواريم در كلمبيا كارنامه قابل قبولي را از خود بر جا بگذاريم.

مربي تيم اسكيت بانوان ايران در مورد اردوی بعدی اين تيم گفت: اگر پیست اسکیت ایلام آماده شود، اردوی بعدی در ایلام است ارتفاع کشور کلمبیا از سطح دریا در حدود 2000 متر است و تنها جایی که در ایران می توان رقابت هاي جهاني را شبیه سازی کرد،‌ ایلام بوده که امیدوارم از این فرصت بتوانیم استفاده کنیم.

گفتني است رقابت هاي جهاني اسكيت از 28 مهر تا 8 آبان ماه و به ميزباني كلمبيا برگزار خواهد شد.

 

منبع: http://farnazsport.blogfa.com/