دومین مرحله از رقابتهای جام جهانی دوچرخه سواری در مواد پیست، از نهم آذرماه سال جاری در شهر “کالی” کلمبیا برگزار می شود. مسابقات دوچرخه سواری جام جهانی پیست، هر سال در چهار مرحله برگزار می شود.


برنامه زمانبندی دور دوم این رقابتها بدین شرح اعلام شد:
– روز چهارشنبه 9/9/90 : برگزاری رقابتها در ماده تعقیبی تیمی
– روز پنج شنبه 10/9/90 : برگزاری رقابتها در مواد( اومنیوم، دور امتیازی،تیم اسپرینت، دور امتیازی، تعقیبی تیمی و یک کیلومتر اومنیوم)
– روز جمعه 11/9/90: برگزاری رقابتها در مواد ( کایرین، اومنیوم)
– روز شنبه 12/9/90 : برگزاری رقابتها در مواد (اسپرینت و مدیسون)

گفتنی است: اولین مرحله از مسابقات دوچرخه سواری جام جهانی پیست، از پنج شنبه دوازدهم آبان ماه به مدت چهار روز و درپیست 250 متری سرپوشیده و چوبی”Sary-Arka” به میزبانی کشور قزاقستان و در شهر آستانا برگزار شد.

طبق اعلام آخرین رنکینگ رکابزنان در سه بخش انفرادی، باشگاهی و ملی پس از اتمام رقابتهای سال 2011 از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ، ایران همچنان در سطح قاره آسیا، در هر سه رده بندی صدر نشین است و براین اساس ، سه سهمیه دوچرخه سواری ایران در رقابتهای المیپک 2012 لندن در مواد جاده تثبیت شد.

در مرحله سوم دوچرخه سواران از تاریخ 23 تا 25 دی ماه در پکن به مصاف هم خواهند رفت و مرحله چهارم و پایانی رقابتهای دوچرخه سواری جام جهانی پیست در سال2011، از تاریخ 28 الی 30 بهمن ماه در لندن برگزار خواهد شد.


منبع:

www.cfi.ir