به گزارش سرویس قاب نقره برنا، امید نجف آبادی و همسرش فاطمه دهشیری زوج دوچرخه‌سوار کرمانی که با شعار بیداری اسلامی تصمیم دارند در 11 کشور آسیایی رکاب بزند، عصر روز پنج شنبه در جوار حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش که از سوی پایگاه خبری جماران منتشر شد، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در دیدار این زوج دوچرخه سوار برای آنان آرزوی توفیق و پیروزی کرد.


امید نجف‌آبادی همچنین درباره این دیدار گفت: این تیم با شعار “بیداری اسلامی” و بزرگداشت مقام پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد رسول الله (ص) و احترام به کتب سایر ادیان الهی و ترویج اندیشه امام راحل سفر خود را از مرز باجگیران آغاز کرده است.


وی گفت: از اهداف این سفر، محکوم کردن اهانت به قرآن مجید است که سال گذشته همزمان با یازده سپتامبر انجام شد. به همین دلیل، آغاز این سفر، همزمان با این روز ننگین است.


به گفته وی، در این سفر که 90 روز به طول می انجامد، همسر وی فاطمه دهشیری و غلامحسین صداقت نیا به عنوان مترجم و راهنمای گروه حضور دارند.


این گروه دوچرخه سوار قرار است پس از ورود به ترکمنستان، عازم کشورهای ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، هندوستان، نپال، بنگلادش، تایلند و مالزی شوند و در صورت همکاری های لازم بتوانند به عربستان نیز بروند.

وی گفت: در این سفر بسته‌های فرهنگی، کتب، زندگی نامه امام خمینی در بین مسلمانان کشورهای آسیایی توزیع خواهد شد.

امید نجف آبادی اظهار داشت: در پایان سفر یک نمایشگاه عکس از تصاویر این سفر در تهران و کرمان برپا خواهد شد.