بهروز باوفا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌ها و رسیدگی‌های لازمه در دوازدهم ماه جاری اولین خانه دوچرخه شهری در سنندج و دومین آن در بیست و دوم همین ماه در سقز نصب خواهد شد.
به گفته وی، خانه‌های دوچرخه پس از تکمیل و تجهیز با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه سواری افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.
باوفا خاطر نشان کرد: هم‌زمان با افتتاح خانه‌های دوچرخه، انتخابات مجمع هیئت دوچرخه سواری کردستان با حضور رئیس فدراسیون نیز در سنندج برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به همکاری خانواده‌های ورزشکاران این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه خانواده‌ها با هیئت دوچرخه سواری استان همیشه همکاری ویژه‌ای داشته و دارند و در امر توسعه این رشته ورزشی با تشویق فرزندان خود نقش بسیار چشمگیری در کسب قهرمانی ایفا کرده‌اند.
سرپرست هیئت دوچرخه سواری کردستان خاطرنشان کرد: تیم 12 نفره هیئت دوچرخه‌سوارای استان کردستان با شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در رشته کراس کانتری جوانان مقام دوم این دوره از رقابت‌‌ها را با افتخار کسب کردند.
وی در ادامه از برگزاری کلاس داوری به میزبانی استان کردستان خبر داد و افزود: این دوره از کلاس داوری کشوری و در آذر ماه در یکی از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.
به گفته سرپرست هیئت دوچرخه سواری کردستان تا پایان هفته آینده طبق پیگیری‌های لازم برای حضور در مسابقات و تشویق ورزشکاران یک دستگاه خودرو ون توسط اسپانسر مالی تهیه و در اختیار هیئت دوچرخه سواری قرار خواهد گرفت.
باوفا در پایان از اردوی ماه گذشته تیم دوچرخه سواری بانوان کردستان برای آمادگی در مسابقات کشوری خبرداد وافزود: این اردو با سرپرستی خانم شیخ‌الاسلامی در دریاچه زریوار مریوان برگزار شد.