نقشه های گوگل

گوگل مسیرهای پیاده روی را با هدف فراهم کردن راهنمایی در مورد مسیرهای مستقیم و هموار برای عابران، به سرویس نقشه ی خود اضافه کرد.
به گزارش سرویس فن آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه داده ی سرویس google maps اطلاعات زیادی در مورد مسیرهای پیاده روی یا خیابان هایی شلوغی که گذشتن از آن ها دشوار است نداشت.
طبق اعلام وبلاگ latlong گوگل، ویژگی مسیرهای پیاده روی از آزمایش برای شمار محدودی از کاربران به نسخه ی بتای عمومی توسعه یافته است که مکان های دارای مسیرهای رانندگی را تا حد امکان تحت پوشش قرار می دهد.
مسیرهای پیاده روی در نقشه گوگل به دلیل محدودیت پایگاه داده این شرکت، برای مسافت های در حدود 10 کیلوتر یا کمتر از آن وجود دارد.
کاربران می توانند با استفاده از مسیرهای پیاده روی گوگل به سازمان های خیریه کمک کنند زیرا گوگل برنامه ای را از 25 ماه اکتبر اجرا خواهد کرد که افراد در آن می توانند با تکمیل برنامه ی 15 هفته یی walk for good گوگل به یک سازمان خیریه رای دهند تا از کمک 100 هزار دلاری این سازمان برخوردار شود.
در حال حاضر گوگل تنها سرویس نقشه ای است که مسیرهای پیاده روی را ارایه می کند؛ موتور جست وجوی ask.com پیش از این مسیرهای پیاده روی را عرضه می کرد اما سه هفته قبل با مهاجرت از پلت فرم نقشه ی خود به پلت فرم نقشه ی virtual earth مایکروسافت، این ویژگی را حذف کرد.

 

سايت منبع