خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری ابرکوه گفت: برای گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری در ابرکوه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

خبرگزاری فارس: گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری در ابرکوه

اکبر خصوصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: با برنامه‌هایی که در دست اجرا داریم در راستای گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری در این شهرستان تلاش می‌کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به نقش سازنده ورزش دوچرخه‌سواری، تلاش این هیئت گسترش ورزش دوچرخه‌سواری در میان مردم شهرستان است.
خصوصی با بیان اینکه این هیئت در همایش‌هایی از قبیل همایش‌های پیاده‌روی نیز شرکت می‌کند، هدف از این برنامه‌ها را گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه بیان کرد.
وی افزود: یکی از برنامه‌های این هیئت امانت دادن دوچرخه به مردم برای انجام امور روزمره است.
خصوصی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های هیئت دوچرخه‌سواری ابرکوه در آینده ایجاد پیست دوچرخه‌سواری با همکاری شهرداری،فروش دوچرخه با قیمت مناسب و برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری است و امیدواریم این برنامه‌ها بتواند مردم را به استفاده بیشتر از دوچرخه ترغیب کند.
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری ابرکوه ادامه داد: این هیئت همچنین در یک برنامه ابتکاری، به زودی در سطح شهر نسبت به ایجاد ایستگاه صلواتی در ساعات شب، برای استفاده دوچرخه‌سواران اقدام می‌کند.
خصوصی افزود: این هیئت تاکنون چندین همایش دوچرخه‌سواری را با استقبال مردم برگزار کرده است.
وی ضمن قدردانی از رئیس تربیت بدنی و شهردار ابرکوه که تاکنون همکاری بسیار خوبی با این هیئت داشته‌اند، توقع از مردم را بیان نظرات و انتقادات سازنده و شرکت در طرح‌های این هیئت در راستای گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری عنوان کرد.