حبيب ستوده‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز از برنامه‌ريزي براي توسعه فرهنگ ورزش، نشاط و شادابي عمومي با استفاده از توسعه ورزش‌هاي همگاني در شهرستان تبريز خبر داد.
رئيس اداره تربيت بدني شهرستان تبريز گفت: در راستاي توسعه ورزش دوچرخه‌سواري ‌ همايش بزرگ دوچرخه‌سواري نيز همزمان با مبعث نبي مكرم اسلام در تبريز برگزار مي‌شود كه پيش‌بيني مي‌شود تعداد قابل توجهي از شهروندان علاقه‌مند به دوچرخه‌سواري در اين همايش شركت كنند.
ستوده‌نژاد ادامه داد: آغاز بخش اين همايش، برنامه دوچرخه‌سواري خواهد بود و در انتهاي مسير اقشار مختلف گردهم آمده و برنامه سخنراني و قرعه‌كشي جوايز انجام مي‌شود.
وي بيان داشت: اين حركت كه انتظار مي‌رود با حضور گسترده مردمي همراه باشد از محل فرمانداري تبريز به سمت ورزشگاه تختي تبريز واقع در خيابان ارتش اجرا مي‌شود.
ستوده‌نژاد گفت: ‌اين برنامه از ساعت 10 صبح روز جمعه سوم تير 90 از محل فرمانداري تبريز آغاز شده و با برنامه‌هاي متنوع ادامه خواهد يافت.
رئيس اداره تربيت بدني شهرستان تبريز ادامه داد: محل‌هاي متعدد براي ثبت‌نام متقاضيان در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به دفتر هيئت ورزش همگاني استان و نيز يك ساعت قبل از مسابقه به فرمانداري تبريز در اين همايش شركت كنند.
وي با تاكيد بر توسعه فرهنگ استفاده از لوازم ايمني در هنگام ورزش گفت: ‌در اين همايش استفاده از كلاه ايمني به خصوص براي مقاطع سني پايين ضروري اعلام شده تا شاهد نهادينه شدن فرهنگ استفاده از لوازم ايمني در هنگام ورزش در جامعه باشيم.
ستوده‌نژاد متذكر شد: ‌در اين همايش مسئولان ارشد اجرايي تبريز و نيز مسئولان تربيت بدني حضور داشته و همراه با مردم دوچرخه‌سواري خواهند كرد.
اين مسئول اظهار اميدواري كرد برگزاري اين گونه برنامه‌ها گامي مثبت در راستاي ارتقاي استفاده از دوچرخه و افزايش شور و نشاط عمومي باشد.

منبع : خبرگزاری فارس